featured

Superfruti që ju ndihmon të digjni më shumë yndyrë gjatë ushtrimeve

Boronicat ndihmojnë trupin të djegë më shumë yndyrë gjatë ushtrimeve, sipas shkencëtarëve. Dhe fruti gjithashtu mund të ulë stresin e trupit. Studiuesit amerikanë i dhanë një grupi çiklistësh pluhur boronicë për dy javë përpara se të bënin çiklizëm. Ata zbuluan se shkalla e djegies së yndyrës gjatë ushtrimeve të moderuara u rrit – dhe grupi gjithashtu digjte më pak glikogjen, duke rritur nivelet e qëndrueshmërisë.

Raporti thoshte:

“Ky studim ishte i pari që hetoi nëse konsumi i boronicës së egër do të shkaktonte shkallë më të madhe oksidimi të yndyrës gjatë një protokolli ushtrimesh që synonte të maksimizonte oksidimin e yndyrës duke përdorur ushtrime me intensitet të moderuar te meshkujt e shëndetshëm dhe të trajnuar. Ky studim i ri dokumentoi se konsumimi i boronicave të egra për 14 ditë rriti oksidimin e yndyrës, uli oksidimin e karbohidrateve dhe uli nivelet e laktatit në plazmë gjatë 40 minutave me biçikletë me intensitet të moderuar.

Ekspertët me bazë në Universitetin Shtetëror Politeknik të Kalifornisë dhe Departamentin e Kinesiologjisë dhe Menaxhimit të Sportit të Universitetit Gonzago kryen testet në një grup çiklistësh meshkuj. Gjatë dy javëve, pjesëmarrësve iu dhanë 25 gram pluhur boronicash të egra të thara në ngrirje (WB), që përmbante 375 gram anthocyanine. Anthocyanins janë pigmente me ngjyrë të tretshme në ujë dhe gjenden në shumë ushqime, duke përfshirë manaferrat, rrush pa fara, rrushin dhe janë gjithashtu në disa fruta tropikale.

Pas dy javësh, pjesëmarrësit u testuan ndërsa bënin 40 minuta çiklizëm. Shkencëtarët zbuluan se djegia e yndyrës – u rrit me 19.7 për qind në 20 minuta, 43.2 për qind në 30 minuta dhe 31.1 për qind në 40 minuta. Ekspertët zbuluan gjithashtu se qëndrueshmëria e tyre u përmirësua.

Ekspertët e kanë cilësuar më parë boronicën si një ‘super-ushqim’. Nutricionistja Amanda Ursell shpjegoi se ato janë të shkëlqyera për fibrat, të cilat ndihmojnë bakteret e mira në zorrët tona, duke shtuar se ato gjithashtu nxisin shëndetin e trurit. Një studim i publikuar në maj të vitit të kaluar zbuloi gjithashtu se manaferrat e vegjël mund të ndihmojnë në mbrojtjen e njerëzve të moshës së mesme nga zhvillimi i demencës.

Pacientët e moshës 50 deri në 65 vjeç me probleme me kujtesën që morën një suplement pluhuri boronicë për 12 javë dolën më mirë në testet mendore. Eksperti amerikan, Prof Robert Krikorian, në Universitetin e Cincinnati, tha:

“Ne kishim vëzhguar përfitime njohëse me boronica në studimet e mëparshme me të rriturit e moshuar dhe menduam se ato mund të ishin efektive tek individët më të rinj me rezistencë ndaj insulinës. Sëmundja e Alzheimerit, si të gjitha sëmundjet kronike të plakjes, zhvillohet gjatë një periudhe shumëvjeçare duke filluar në moshën e mesme. Këto veti të njëjta që ndihmojnë boronicat të mbijetojnë gjithashtu ofrojnë përfitime të tilla si reduktimi i inflamacionit, përmirësimi i funksionit metabolik dhe rritja e prodhimit të energjisë.

Superfruti që ju ndihmon të digjni më shumë yndyrë gjatë ushtrimeve
Giriş Yap

Press Online ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!