ChatGPT ka qenë aplikacioni më i shkarkuar për shtatë muaj rresht. Chatbot-i i OpenAI ka qenë aplikacioni më i shkarkuar në Google Play dhe iOS App Store nga marsi deri në shtator të këtij viti, sipas të dhënave nga mjeti i analizës së aplikacioneve mobile Appfigures. Nga fillimi i vitit, aplikacioni i ChatGPT është shkarkuar rreth 410.8 milionë herë në nivel global. Numri tejkalon shumë shkarkimet e vlerësuara të aplikacioneve të tjera të IA-së, sipas të dhënave nga platforma e analizës së aplikacioneve mobile.
Këto shifra janë mjaft mahnitëse, por kanë kuptim kur merrni parasysh shpejtësinë e madhe të adoptimit të ChatGPT në të gjithë botën. Drejtori ekzekutiv i OpenAI, Sam Altman, tha se ChatGPT kishte 800 milionë përdorues aktivë javorë kur foli në konferencën DevDay të kompanisë të hënën. Spotify ka njoftuar një bashkëpunim me OpenAI për të ndihmuar përdoruesit të gjejnë këngët e tyre të preferuara, të krijojnë lista të personalizuara për këngë dhe të marrin rekomandime për podcast në Spotify me ndihmën e ChatGPT.
Për të filluar, duhet të filloni një bisedë me ChatGPT dhe të përfshini Spotify në pyetjen tuaj.Herën e parë që e bëni këtë, do t’ju kërkohet të lidhni llogarinë tuaj Spotify. Sapo një llogari Spotify të lidhet me ChatGPT, një përdorues mund t’i kërkojë ChatGPT këngë, albume, artistë, lista këngësh ose podcaste dhe aplikacioni do të hapë automatikisht Spotify në bisedë dhe do të përdorë kontekstin përkatës për të përfunduar detyrën.
Shumica e ndërmarrjeve të vogla dhe të mesme evropiane po i japin përparësi sistemeve të inteligjencës artificiale mbi mjetet bazë digjitale në të gjitha bizneset e tyre, duke humbur terren ndaj firmave më të mëdha që investojnë në sisteme kryesore digjitale, tregoi një studim i ri. Ndërsa korporatat e mëdha po përvetësojnë vazhdimisht softuerin e inteligjencës artificiale dhe po rrisin investimet, bizneset e vogla në të gjithë Evropën shpesh nuk kanë ekspertizë dhe infrastrukturë digjitale përkatëse.




