Shkon me pushime? 20 këshilla për vozitje natën

featured

Si të vozitni natën në mënyrë sa më të sigurt dhe me sa më pak përpjekje.

Me fillimin e sezonit të festave, shumë prej tyre do të nisin një udhëtim rrugor prej 1000 km gjatë natës për t’i shpëtuar vapës, turmave ose për ndonjë arsye tjetër, sipas uebsajtit të përdorura Cars. Prandaj, ne japim këshilla se si të vozitni natën sa më të sigurt dhe me sa më pak përpjekje.

1. Rregulloni fenerët tuaj – një rrugë e ndriçuar mirë është e rëndësishme për një sërë arsyesh. Para së gjithash, do të vini re më lehtë një pengesë, një gropë ose një objekt që ka rënë nga një automjet tjetër ose një kafshë që vrapon përgjatë rrugës.

Do të sforcoheni më pak dhe do t’i lodhni sytë, kështu që do të jeni më të pushuar gjatë vozitjes dhe do të arrini në destinacionin tuaj më të çlodhur. Prandaj, kontrolloni gjendjen e fenerëve tuaj vetë ose në një qendër shërbimi.

Nëse shkëlqejnë keq, zgjidhni problemin me kohë – ndoshta duhet të zëvendësoni llambën, dhe ndoshta zgjidhja është lustrimi i fenerëve. Gjegjësisht, fenerët e mat dhe të gërvishtur mund ta ndriçojnë rrugën në mënyrë drastike më keq.

Është gjithashtu shumë e rëndësishme që fenerët të jenë të drejtuar mirë dhe mos harroni të rregulloni lartësinë e rrezes së dritës me kontrollin në kabinë para udhëtimit, pasi makina ka shumë të ngjarë të ngarkohet në pjesën e pasme. .

2. Kontrolloni gjithashtu të gjitha dritat e tjera – sigurohuni që dritat e pozicionit, sinjalet e kthesës, dritat e frenave, dritat e pasme, dritat e kabinës janë duke punuar…

3. Lani xhamin tuaj të përparmë – Një xhami e pastër redukton në masë të madhe shkëlqimin nga automjetet që vijnë përballë, kështu që lajeni mirë brenda dhe jashtë. Theksojmë se xhami i përparmë duhet larë edhe nga brenda, sidomos nëse pini duhan në makinë.

4. Mbushni lëngun për larjen e xhamit – duke qenë se me siguri do të ketë insekte të mbërthyera në xhamin e përparmë, do t’ju duhet shumë lëng për larjen e xhamit, kështu që mbusheni dhe nuk është ide e keqe të sillni një rezervë.

5. Kontrolloni fshirëset – nëse fshirëset janë të këqija, ju e keni larë xhamin për asgjë. Pra, mos kurseni në fshirëse të reja.

6. Hiqni insektet nga xhami i përparmë gjatë udhëtimit – sa herë që ndaloni për të pushuar, kontrolloni xhamin e përparmë dhe hiqni çdo insekt të mbërthyer.

7. Rregulloni pasqyrën e brendshme për drejtimin e natës – kaloni pasqyrën në pozicionin e errët të drejtimit për të shmangur verbimin nga dritat e automjeteve pas jush, përveç nëse keni një pasqyrë që errësohet automatikisht.

8. Përpiquni të bëni një sy gjumë gjatë ditës para udhëtimit – nëse mund ta ‘detyroni’ veten të bëni një sy gjumë gjatë ditës, kjo do të ishte shumë mirë, edhe pse pak shoferë arrijnë ta bëjnë këtë për shkak të të gjitha përgatitjeve për pushime të cilat mund të jenë mjaft. stresues.

9. Ajrosja e mirë është e rëndësishme – rregulloni ajrimin për të futur mjaftueshëm ajër të pastër në kabinë dhe ajri i kondicionuar gjithashtu mund të ndihmojë, pasi ajri më i freskët ju ndihmon të mbani zgjuar. Sigurisht, nuk duhet ta teproni.

10. Drejtoni kurrizin në ndenjëse – pozicioni shumë “i shtrirë” i sediljes mund t’jua bëjë më të lehtë të bini në gjumë, ndaj drejtoni shpinën – por jo përtej kufirit të pozicionit që do t’ju ​​lodhë.

11. Bëni pushime më të shpeshta – meqenëse dëshironi të arrini atje sa më shpejt, ekziston një neveri e natyrshme ndaj pushimeve, sepse çdo ndalesë e shihni si një humbje kohe të pastër.
Megjithatë, pushimet janë jashtëzakonisht të rëndësishme për sigurinë, veçanërisht kur vozitni natën në autostradë. Ndaloni në vende të sigurta, p.sh. pikat e benzinës, sigurohuni që të dilni nga makina, të bëni një shëtitje, të shtriheni, të pini ujë, të laheni etj.

12. Kafeja dhe pijet energjike – ekspertët mjekësorë janë të ndarë për këtë çështje, por nëse sasitë më të mëdha të kafesë ose pijeve energjike do t’ju çojnë të sigurt në destinacionin tuaj përfundimtar, atëherë ky është një rezultat krejtësisht “i pranueshëm”.
Sigurisht që shpeshherë “doktorët” thonë se mbajtja zgjuar me kafe dhe pije energjike ka efekte afatshkurtra vetëm nëse jeni vërtet të lodhur dhe të përgjumur, ndërsa në planin afatgjatë ju lodh edhe më shumë, d.m.th. sapo efektet e kafeinës të shuhen, do të jeni edhe më të lodhur.
Në vend të kësaj, këshillohet të ndaloni diku dhe të bëni një sy gjumë për gjysmë ore ose një orë.
Varet nga ju si shofer të gjykoni se çfarë është më e sigurta – kjo është e para.

13. Para se të vozitni, mos hani ushqime të rënda, dhe për vetë vozitjen, përgatitni ushqime që mund t’i merrni herë pas here nga pak – për shembull. kikirikë, biskota, bukë… Çokollata nuk janë zgjidhja më e mirë, sepse mund t’ju japin një nxitje të papritur të energjisë për shkak të përmbajtjes së lartë të sheqerit, por nuk zgjat shumë, sepse për shkak të rritjes së papritur të insulinës. , energjia juaj do të bjerë relativisht shpejt dhe ju ndiheni më të lodhur se më parë.

14. Muzikë – dëgjoni diçka që do t’ju mbajë zgjuar – një muzikë optimiste, një libër audio që do t’ju fokusojë ose një podcast. Përgatitni me kohë atë që dëshironi të dëgjoni dhe vendoseni në një USB ose telefon, në mënyrë që të mos keni nevojë të “ndjekni” stacionet e radios në raste të ndryshme.

15. Zbatoni rreptësisht kufijtë e shpejtësisë dhe jini më të kujdesshëm se zakonisht – edhe pse ka më pak automjete në rrugë gjatë natës, ka një përqindje drejtuesish që janë të lodhur dhe pa gjumë dhe shikimi i tyre është i dëmtuar nga errësira ose shkëlqimi i automjeteve të tjera. Ka nga ata që mendojnë se natën nuk ka polici, ndaj duan të testojnë aftësitë e makinave të tyre.

16. Sa më pak dritë në kabinë, aq më mirë mund ta shihni rrugën – zvogëloni ndriçimin në kroskot dhe ndriçimin e çdo gjëje tjetër që ndizet. Ndonjëherë shoferët largohen p.sh. Drita e pasme në kabinë në mënyrë që ata të mund të ndjekin fëmijët, por kjo dritë mund të jetë gjithashtu një shpërqendrim i mirë për shoferin. Ose ndizni dritën e kabinës ndërsa hani ose pini ndërsa vozitni ose kërkoni diçka dhe më pas thjesht harroni ta fikni…

17. Nëse ndjeni një shpërthim të rëndë lodhjeje, mos e rrezikoni, por ndaloni sa më shpejt në një vend të sigurt dhe bëni një sy gjumë të shkurtër – nuk ka ilaç tjetër, sepse një sasi e madhe kafeine mund t’ju “shërojë” përkohësisht. , por do ta humbasë efektin shumë shpejt .

18. Pini mjaft lëngje – keni gjithmonë në dorë një shishe uji. Shmangni lëngjet e çdo lloji. Uji i pastër është më i miri për të mbajtur nën kontroll etjen dhe mund të jetë edhe uji i rubinetit – nuk keni pse të blini një tufë shishe të shtrenjta, mund t’i mbushni vetë nga një “tullumbace” e vetme.

19. Nëse mbani syze me recetë, është e dobishme të keni lente me një shtresë antireflektuese, pasi ato do të ndihmojnë në parandalimin e shkëlqimit.

20. Mbani një gomë rezervë – kjo këshillë nuk lidhet drejtpërdrejt me drejtimin e natës, por nëse problemi me gomat shfaqet në mes të natës, në mes të “asgjë”, do të mund ta ndërroni vetë gomën në orën 03: 00 në vend që të prisni me orë të tëra për të mbërritur ndihma, vullkanizatorët celularë, kërkoni për vullkanizuesin më të afërt, etj.

Konkluzioni

Edhe pse këto janë këshilla për vozitje natën, ne nuk këshillojmë të udhëtoni gjatë natës. Por nëse tashmë keni vendosur se “ia vlen më shumë”, mos harroni se siguria është e para – dhe pika e parë dhe më e rëndësishme është që ju, si shofer, mund ta përdorni makinën në mënyrë të sigurt.

Shkon me pushime? 20 këshilla për vozitje natën